Hårpanik...

Jag måste verkligen VERKLIGEN besöka frisören. Har inte varit där sen
i början/mitten maj. Det är verkligen slitet, platt och helt oformbart och
färgen är katastrof.
Jag vill ha en total förändring men jag börjar bli feg på äldre dar  ;)

jag har ju trivts bra i den färg och frisyr jag haft men nu har jag haft
det så länge att det börjar kännas tråkigt.
Jag vågar nog inte klippa så värst kort igen så då kanske jag borde leka
med färgen.








Jag tycker om dessa färgerna, frågan är vad jag passar i. Man ska ju ändå gå runt
med det ett tag.

Jag tycker det är snyggt med långt hår, har funderat på hårförlängning
då kvalitén i mitt hår gör att det känns stripigt om jag sparar till långt.
jag tror nog dock att jag trivs nog bäst i lite kortare.
Vet inte om jag pallar hålla efter löshår.
Jag har haft detta ämnet uppe i bloggen förut men jag har ännu
inte tagit steget och ändrat något. Det är inte likt mig att fega såhär!!
Min frisörska kommer få det roligt med mig, velpottan nr 1.

ciao

Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Oj vad vacker Ashlee är!

2010-09-10 @ 22:25:05
URL: http://villeniskanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0