Hello monday...

Ja hej hej världen...........


Det är inte jättevarmt ute längre och solen skiner inte men man får
väl vara glad för att det är uppehåll åtminstone.

Har fått sova någon timme nu innan "alarmet" Kenzi drog igång........

Jag är fortfarande trött, förstår inte riktigt vad jag ska göra för att
bli piggare men det kanske hade hjälpt om man haft två nätter ledigt
i veckan istället för bara en, eller vad tror ni??

Hur som helst så har jag börjat gå och lägga mig ännu tidigare på kvällarna
och H brukar också hänga på, han med....  vi är så trötta nuförtiden.
Det beror nog på att vi gör mer och håller igång hela dagen bägge två!
Jag har accepterat mitt liv som det är och trivs mycket bra och med detta menar
jag egentligen mitt jobb. Jag har det rätt bra................trots allt!!!

Det är bara det där med sömnen som faktiskt är viktigt. Lite orolig är
man ju för konsekvenserna det har på kroppen att inte kunna sova ordentligt.
Jag märker ju hur lite jag tål när jag inte sovit, hur lätt deprimerad och
hysterisk jag blir.

  
(så här liksom  Hahahahaha)  jag är ingen rolig människa då....

Har dom senaste dagarna känt saknad efter något som jag vet inte vad men.... jag är
sugen på att göra något roligt.
Träffa lite folk..........hade jätteroligt med C sist...så vi får se när jag hinner få
in något i mitt "späckade" schema.



"alarmet" Kenzi  växer och frodas




Kommentarer
Postat av: Linda

kikar förbi, vilken söt vovve =)



Fick din blogg av Linda Persson=)



Kika gärns in på min blogg också!//Linda

2010-09-06 @ 13:08:49
URL: http://misssterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0