jag vet jag vet

Att jag inte skrivit något på ett tag men orken och lusten
rann ut. Skallen blev tom liksom.... kan kanske bero på att
jag hade så trevligt förra lördagen med god mat och MYCKET vin och snaps.

Vad som hänt är att jag tagit på mig stora spenderarbyxorna och gott
loss.

här är några: 


Bägge är inskaffade på Lindex.


Jag och sis var i Kristianstad i lördags och hon skulle lämna tillbaka
en tröja i  AIMA butiken. Brukar aldrig gå in dit men nu gjorde jag det
och gud vad glad jag blev när jag hittade den här jackan......


Jag har ju letat efter en brun sådan och jag måste säga att denna
bilden gör den ingen rättvisa. som himla nice!!!  jag behövde bara
fem minuter att bestämma mig. Så nu ska jag bara till frisören
så är min kassa slut sen. Tur det snart är löning....................  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0