Lördag den 4 september

Det är något speciellt när man kommer hem på morgonkvisten nu för tiden....

Ofta så är min H redan uppe för att Kenzi har väckt honom och kräver att
få gå ut. Hon brukar möta mig ute i trädgården, så överlycklig och till sig bara
av att se mig. :)
Sen tycker jag om vår lilla pratstund som vi har innan jag går och sover....

Det  är konstigt hur man kan gå från att må superdåligt till att må superduperbäst..
kroppen funkar så konstigt....hjärnan är ett mysterium....
hur som helst så sprutar den nu ut en massa endorfiner (vårt eget lyckohormon) 
som gör att jag mår väldigt bra just nu (känns som det). Tänk om man kunde lära sig aktivera
dom av egen vilja!!!!!

Idag så bär H in ved i skjulet, vi har en kompis här som hjälper oss att måla
fönster i vardagsrummet  (så snällt) och H´s pappa är här och oljar in staket och
trädäck. Jag själv har redan hunnit städa och tvätta, får se vad som händer resten
av dagen.

Så här i slutet på min arbetsvecka så känner jag mig väldigt trött så det
är tur att jag har en ledig natt framför mig................


(oooooh jag har hittat en ny jacka på lindex jag så jättegärna skulle vilja ha men den
lär ju vara slut innan jag kan köpa den, typiskt!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0