Onsdag..

Fick ett dundrande humör där igår, tänker inte förklara, känner att jag borde inte ens skrivit
det men men...

Igår satt jag och tittade på Idol, tycker audition avsnitten är roligast
att se på. Man undrar ju hur en del tänkte... pinsamt när det visas i tv sen.
Eller vad tycker ni??  Vilken realitysåpa hade ni sökt till?

Jag är en sådan tjej som trivs bättre här hemma.....där jag kan ha det lugnt och skönt...

                                   

Idag tänkte jag inte göra många knop, behöver dammsuga bara

Och sen ikväll är det ju True blood på tv. yihaa!!!!
Egentligen är det social träning som gäller för hundarna men jag känner att
jag behöver lite me time så det får H klara av själv idag.

Han är så duktig, förstår inte var han finner sin ork att hålla igång som han gör, jag
är bara trött.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0