Redan kväll....

Tudelooo

jag har hunnit med en del idag. Varit och hälsat på
mamma och pappa en stund. Ja pappa jobbade mest på
huset deras men det var trevligt att få prata av sig lite.
Kenzi var med och busade med hundarna en stund.

Sen har jag städat och äntligen ställt in alla cd och dvd
skivor i stället som kommit ordentligt på plats.
Upptäckte att det saknas lite skivor och kan inte för mitt
liv komma på var jag skulle lagt dom.

så sen flytten är vi några grejor fattigare...  :(

Först försvann alla skärbrädor och jag förstår inte var dom är...
Jag måste medge att mot slutet när jag packade alla
grejor så var jag så trött att det inte blev någon ordning på det.
Hamnade lite huller om buller i olika lådor och kassar.

Men nu är alla lådor och kassar uppe och jag hittar dom inte,
inte ligger dom kvar i gamla huset iheller............

Det är ett mysterium!!!

Jag bryr mig inte om skärbrädorna för det var billiga ikea grejor,
även om dom inte tillverkar dom så tjocka som dom var längre  :(

men cd skivorna är ju mindre kul. Gamla skivor dock... hittar jag dom inte
(vilket jag tvivlar på numera) så kostar dom kanske inte så
mycket att beställa igen.


Och nu har vi precis kommit hem från hundträningen. Och har bänkat
mig framför tv´n där det visas ett nytt avsnitt av true blood.

Det blir mörkt snabbt nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men den jag har på ryggraden har jag översatt självt så just den har ingen annan. Det finns olika alfabet i hebreiskan.

2010-09-22 @ 23:09:27
URL: http://misssterner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0