Tisdag eller....

Vaknade av klockan inatt och fick för mig att det var fredag...lite besviken
när jag kom på att det bara var tisdag....  haha
Inte för att jag vill att veckan ska gå snabbt utan för att det hade varit skönt
med lite ledigt igen.

Vad som är roligt med hösten är alla tv-serier som kommer igång igen...



som jag sitter bänkad vid varje onsdag   och igår så var det premiär för.....



givetvis satt jag bänkad framför tvn då. Jag kan bara tänka mig
hur bra detta programmet kan vara för affärerna. Det måste ju självklart
locka mer folk som kanske inte annars brukar köra till ullared.

Nu har jag ju varit sugen på att köra dit ett tag men H satt tom och sa
att han blev lite sugen att åka dit bara av att titta på det. Och han är inte
så glad för sånt där, där han måste trängas med mycket folk och stå i köer.
Och nu har dom ju invigt det nya utbyggnaden där med ju. Jag bara måste
dit. Är där ungefär en gång om året och alltid när det närmar sig jul. Det är det
perfekta stället att köpa julklappar. Då blir julen lite billigare!!!

Jag är ju sugen på nya saker till nya hemmet med.....

Idag ska vi till hovdala med mamma och hundarna.

Återkommer senare.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0