Vad hände???

I flera veckor nu så har jag stirrat i Lindex online shop, där VAR en skitsnygg lång
cardigan i grå och rosa som jag ville ha.
Det stod att den skulle komma v 36 och jag har gått in varje dag och kollat och det har
stått att DEN KOMMER SNART hela tiden. Jag lämnade min mail adress så skulle
dom meddela när den kommit in i shopen. Så idag gick jag in igen och då fanns den inte
kvar i KOMMER SNART kategorin.
Wow tänkte jag...äntligen är den här..nu ska jag beställa den... lite konstigt att dom inte
mailat dock men tjiiii fick jag,  för jag har klickat och klickat i alla kategorier och hittar
den inte längre.

DEN ÄR BARA BORTA!!!   Får man göra så va, får man det????   Hahaha och jag som
satt ihop olika outfits i huvudet med just den jädra cardigan.....

Jag dissar detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0