Det går undan...

Ja välkommen fredag. Bara en natt kvar att jobba sen äntligen ledig.
Denna vecka har verkligen gått undan tack o lov, men jag vill ha sommar
och sol och det är utlovat snöstorm. Yeay vad roligt...NOT!!!

På måndag är det alla hjärtans dag och alla singlar och alla tjejer med
icke romantiska pojkvänner tjurar.  Min H överraskade mig lite...
igår kväll sa han att vi kunde väl fira det i helgen istället och gå ut och äta.
Han menade på att det kommer va så mkt folk ute på måndag....tja
inte mig emot.. är ju trevligare när man är ledig med ju...
Jag bryr mig inte om vilken dag det är, det är tanken som räknas
och det betyder så mycket att han tog initiativet.....jag blir så glad...

Idag måste jag börja städa, här ser för jävligt ut...
men först något roligt. Tänkte åka ut till trästället och få lite inspiration

cýa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0