God tisdag på er...

Hej hej

Sitter här med en smootie med vaniljyoghurt och flera olika frukter i..
mumma...  har även slängt i lite proteinpulver för jag ska snart dra iväg
och träna... se om det gör någon nytta på orken...



Fick ett mess också från tjejen som gör mina naglar. Hon hade migrän idag
så hon kunde inte jobba...ojojoj det gjorde verkligen inget. Jag har tydligen
dubbel bokat mig idag...senila glömska lilla jag har fått för mig att jag
skulle dit en annan dag.  Fast lite glad blev jag att det var dags redan nu för
det behövs verkligen. hade fått för mig att jag skulle dit den 25:e och det är
ju hela tio dagar kvar dit ...OMG!!!

Ha en bra dag alla!!!

cýa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0