Hur firar ni alla ♥dag?

Hej hej

Nu var det måndag igen, och det är ingen vanlig dag, det är valentines day!!!

Alla singlar och par med en oromantisk partner tjurar...förstår det..
för även om detta är en helt vanlig dag egentligen och man tycker det är helt
okej alla andra dagar så blir man lite stressad när folk runt omkring en frågar vad
man gjort eller vad man fått. Som det egentligen spelar någon roll!!!!

Men min älskling är som fint vin som bara blir bättre ju längre den lagras...
vi började redan i lördags med att gå ut och äta och sen mös vi framför tv´n
och tittade på melodifestivalen.
Och idag när jag kom hem från mötet med jobbet så hade han köpt en bukett
med rosor till mig.  Jag har det bra jag!!!

Men men jag hade viljat hinna hem till mamma idag och det hinner jag tyvärr inte, tror
jag ivarefall...vi får se hur det blir....  :(

Så mamma jag sänder dig mina tankar och en stor kram  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0