Längesen sist...

O´boy jag har verkligen inte mått något vidare den senaste veckan.
Nej det var inte pga träningen och nej jag var inte så bakis efter förra
helgen som man kan tro.
Min jädra mens som jag faktiskt inte brukar ha så ofta tågade in med
buller och bång. Ironiskt så började min hund Kenzi löpa för första gången
samma dag!!

Är det fler som får jättebesvär när dom har mens, ja jag vet det är ett äckligt
ämne men jag har legat helt pall i en vecka. Mått illa och kräkts, haft fruktansvärt
ont i mage och rygg och varit så yr så jag knappt kunnat läsa
eller titta på tv.

Det är minsann inte kul och jag har ju aldrig haft besvär innan.
jag är 30 för bövlen, då ska man väl ändå veta hur det känns att ha mens.

Det är därför jag inte skrivit något alls, att sitta framför datorn har inte
varit min prio ett liksom. Speciellt inte när jag inte ser vad jag skriver ;)

Ska bli bättre......vi ses senare

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0