Torsdag

Se där, snart en vecka till som gått och jag har varit och är fullbokad
hela denna veckan.  Idag var jag ledig så idag ska jag till min goda vän
L som fick en liten bebis för ett tag sen. Dom har även flyttat till hus
och jag har inte varit och hälsat på ens.  Tycker jag är dålig stil av mig!!!  ;)

Igår fick jag hem ett paket från nelly....hade beställt en klänning och ett
halsband. Döbesviken jag blev när jag öppnade och insåg att inget av det
jag beställde låg i paketet utan där var något helt annat. Bara att skicka tillbx!
Fick dock lite nellypengar i kompensation för att dom gjort fel så jag beställde
grejorna på nytt och behöver bara betala 39 kronor.
Hur bra som helst ju!!!!  Ska visa bilder senare........

cýa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0