11 Januari 2011

Hej hej

Tiden går så väldigt fort.....

Dom flesta verkar ha slängt ut julen så jag frågade h när vi skulle
packa ner julbelysningen och det fick jag minsann inte göra än  ;)

Gör mig ingenting.. har ingen gran.. och inga tomtar..bara ljus och åter ljus
och det är fortfarande så mörkt ute att det bara är mysigt att ha
all belysning kvar.

Tråkiga är ju att vardagen är tillbaka och det med råge....
jobb sex nätter i veckan som vanligt och ett hus som skriker efter underhåll
Känner mig lagom inspirerad när h nu lägger all krut åt att få ordning
ute i GARAGET....
Men så fick jag äntligen in det gamla sminkbordet vi fått "ärva" från
h´s syster som i sin tur fått det från någon i deras släkt.
Verkar vara 100 år gammalt nästan om man kollar dom gamla stämplarna
på baksidan och sånt. Rätt coolt!!

Vi har förresten ett rådjur som bor under en gran på vår tomt.....kommer
och går hela tiden här. Så supersött att se hur den använder sig av vår
skottade gång precis utanför knuten 
Trodde aldrig att dom skulle våga sig in här eftersom vår trädgård nästan
är lite inhägnad av byggnader. Verkligen roligt!!!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0