Enough i said... ENOUGH

Bring me some sun....please....please

Jag har riktigt tröttnat på det här vädret nu..det är inte längre roligt
att vakna och se snöflingorna falla från himlen.
Det känns som en evighet sen det var sol och sommar...den försvinner alldeles
för snabbt medans vi får dras med en kall och jävlig vinter i flera flera månader.

Jag har ju köpt så fina skor också som jag inte fått chansen att använda än :(
Visst kan man använda dom men dom blir ju så snabbt fula i det här vädret.

Ja livet går vidare här men jag tänker göra en helomvänding i mitt liv,
det är stort för denna gången har jag verkligen bestämt mig.
Lite prestationsångest har jag och jag är rädd för att min motivation ska
svika mig, därför har jag bestämt med någon som ska sparka mig i ändan
när det händer. För nu är det viktigt, det handlar om min hälsa också.

Ja jag ska börja träna, alla säger väl likadant i början på året, men jag
verkligen måste. Det är bra för kroppen att röra på sig och jag har ju inte
gjort det. Jag hoppas att när jag får styrka i kroppen så ska kroppen orka
stå emot alla sjukdomar jag dragits med.



Kan hon kan jag!!!!!!    Ja jag kan aldrig få hennes kropp men jag
kan ju göra det bästa jag kan med min eller hur???
Och hon var ju rätt så stor när hon satte igång....jag har ju ingen vikt
jag behöver få väck. jag vill bara bli starkare!!!!



(ingen bra bild ...but you get the picture, right?)



Så på fredag ska jag träffa en PT och sätta upp en plan och sen ska vi träna
lite för att testa min styrka hehe det kommer ju gå åt skogen... i´m no he-man!!

Sen på måndag är det ALL IN som gäller!!!

Har redan sett till så jag har skött min kost denna veckan och ätit hyfsat regelbundet,
kan ju vara lite  dålig på det. Och nej jag kommer inte skippa pizza, pommes och godis
men jag kommer se till att jag äter mindre av det och mer av nyttigheter.

Godis kommer bli svårast att dra ner på då jag är en riktig gottegris men
man får ta små steg i taget. Ändrar man för mycket på en gång tror inte jag
att man kommer orka hålla det.


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0