Hej hej

Här är jag hehe...vet att uppdateringen är lite dålig men men
jag har inte mått så himla great alltså.

Har haft lite problem från och till i två månader nu och skickats
runt hos olika läkare och fått olika mediciner som inte har hjälpt
plus att mina axlar har börjat krångla igen.

Det skyller jag helt och hållet mitt arbete för ;)
så blir det när man jobbar som vi gör....kör bil..rattar hit och dit
precis hela tiden för att undvika snön...sträcker sig ut eller
långt bak i bilen. Till sist tar det stopp och jag kan inte ens lyfta
en kaffekopp!!

Jag har fått ny medicin nu, hoppas den får min kropp att må
bättre och axlarna har fått vila lite så dom börjar kännas bättre.
Sa till på jobbet att jag är hemma tills lördag så hoppas jag
att allt är bättre tills dess.

cýa later


Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Vad jobbar du med? :)

2011-01-20 @ 19:34:25
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag jobbar som tidningsbud.

2011-01-21 @ 10:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0