hey hey hey..

God middag

vet ni, jag tillhör den kategorin som har svårt för att äta frukost när jag vaknar.
Inte bra och det är lite svårt att få in regelbundenhet i mina matvanor.
Numera sen vi skaffade en hund till så går jag inte och lägger mig
direkt efter jag kommit hem från jobbet.
Hundarna ska ju upp och få mat och prommis så då passar jag på att
äta frukost. Det kan variera från mackor till gröt till fil med musli
men det där att äta efter jag kommit upp igen har varit svårt.
Ska jag in till stan blir det att jag äter en lunch direkt istället där,
men är jag hemma så har det kunnat dröja fram tills kvällsmaten innan jag äter.
Not good i know!!

Jag läste i någon tidning att har man svårt att äta frukost kan man
göra en nyttig smoothie istället.

Fast igår åt jag min lunch kl 15 istället, rester från gårdagen, passade
ju bra igår då h var iväg till sent så det blev sen mat men vi får se
hur det går idag. Det är väldigt mättande för lilla mig att äta på
det här viset. Allt för att orka träna!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0