long time...

jag vet det var länge sen jag skrev och det har hunnit vara både jul och nyår
men jag har inte riktigt känt för att dela med mig och har stundvis
inte vetat vad jag skulle skriva. Ska försöka bättra mig.....

laddar upp lite bilder från nyår som jag tyckte blev riktigt lyckat.
hann dricka en champange flaska själv redan innan jag kom på plats
och det tycker ju jag säger en hel del :P









Utav respekt för mina vänner så väljer jag att inte lägga upp några
på dom här. Har jättemånga roliga bilder men anser att dom har
rätt till ett privatliv och bara för att jag bloggar så ska dom kunna fortsätta
bara vara sig själva. :)

Hoppas att alla hade en trevlig kväll och god fortsättning på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0