Saturday, sweet.....!

Godmorgon ni fina....

Idag var jag uppe tidigt så jag har redan hunnit med en del.
Vi har olika rutiner här hemma....
eftersom jag oftast jobbar så får h gå upp tidigt för att fixa med hundarna,
se till så dom får mat och en morgonpromenad. Sen elda så vi har värme i
elementen givetvis :)  Viktigt för mig!!!!  Alla som känner mig vet att
jag fryser om termometern går under 23 grader ;)

Sen när jag kommer upp så sätter sig H oftast på musiken och slår
sig ner i soffan, lutar huvudet bak och bara lyssnar.  hehe
What ever keeps him going liksom....  så söt....

Vid det här laget springer jag oftast runt och städar och diskar undan,
för rätt så ofta så gör jag inte det på kvällen efter maten.
Speciellt inte om vi äter sent som vi gjorde igår.......plus
att vi åt glass med varma hallon rätt sent igår framför tv´n  :)

Men jag låter aldrig disken stå längre än så...jag blir galen av ett stökigt
hem så det måste bara bort.

Hur gör ni??  Hur jämlikt är det i ert hem??

Här har jag hand om allt inomhus medans H har allt där ute plus att elda i
pannan då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0