There is dust in my corners..

My house was clean last week, sorry you missed it  :)

Nej men skämt å sido, har mått lite bättre så jag har passat på
att städa här hemma. 300 kvm är en del att städa.
Det har tagit två dagar och då har jag ändå inte städat supernoga,
men jag passade på att tvätta dom fönster jag haft julbelysning i.
För nu tog jag väck min jul!!!  H har ju inte viljat att jag gjorde det
för han menade att så länge det var så mörkt ute så var det mysigt
att ha dom kvar. Gulle....

Får väl satsa på lite lampor.... har dock inte hittat några jag vill ha än...

Idag måste jag ner till stan och köpa födelsedagspresent till h´s systerdotter, för
imorgon är det barnkalas IGEN.

cýa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0