Var katten har jag lagt den....

Ja så känner jag idag. Jag har verkligen Alzheimers light!!!

Jag var väldigt seg att komma ur sängen idag, är jag alltid så
här på slutet på veckan. Visste jag behövde upp till stan för att
göra en del ärenden bla att sätta in pengar på mitt kort.
Och köpa present till min lillasyster som fyller 7 år idag.

HURRA HURRA FÖR LILLA SYRRAN IDAG!!!!


Jag glömde pengar, sen nycklar och sen när jag väl kommit
till stan så hade jag glömt kortet hemma.
Det blev liksom BAH!!! GRR..  vaddå kortslutning i hjärnan!!

Åh typiskt!!!!

Oh jag som tänkt shoppa lite.... jag har en himla massa
presentkort överallt så jag satte sprätt på dom så att säga.

Hämtade ut öronhängena jag beställt på smycka.



Dom är verkligen tyngre än vad dom ser ut att vara.
Kanske får ta nya hål lite högre upp på örat. Mina hål
är 20 år gamla tror jag så dom har slitits, så nu hänger dessa
på snibben bara.

Sen har jag köpt 2 st träningsbyxor på rean på Team sportia.
Det är så skönt att ha och lunka rundor i här hemma för lets
face it... vem orkar ha tajta jeans på sig en hel dag.
Eh not me!!!

Det var en gång i tiden man inte gick utanför dörren utan att
sminka, fixa och trixa med sig själv men inte nu längre....
idag är det take it or leave it mentalitet som gäller..  hehe

i´m just fine the way i am

nope nu ska dogsen ha lite käk så  cýa later

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0