And then there was light...

Efter en ganska så slö helg,( H somnade redan kl 21.00 igår),
så började det lika slött idag.

Men solen tittade äntligen fram...YEAY.. så vi tog på oss kläderna
och gav oss ut för lite vårröjning i trädgården.

Fick låna H´s arbetsbyxor för jag har inga oömma kläder jag inte är rädd
om. Trodde jag skulle behöva skärp åtminstone men oj oj oj det behövde
jag inte...inte alls. Dom satt väldigt bra i midjan och det faktum att vi just
nu drar samma storlek i midjan tycker jag inte alls om.

Trodde ju att jag skulle bli lite mer fit av att träna...känner mig bara svullen.

Nåja det ändras väl. har bara tränat regelbundet i några veckor så.

Hoppas ni andra också har haft en fin dag.

cýa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0