Är det de enda jag gör?

Träna och äter, jobbar och sover, ja det känns som det.

Idag var jag mer motvillig men jag gick iväg ändå..... det behövs ju..
Förvånad över min egen självdisciplin ändå, för något år sedan
hade jag inte det. Nu känner jag mig lite mer tvungen med för
annars blir det pinsamt när min PT ska kolla upp mig.

Annars har jag varit ovanligt hurtig, slängt in all ved och staplat upp,
tvättat och städat. Hehe man vill när man kan.... lättare när gubben
inte är hemma med tycker jag.  ;)

Nu ska det käkas våfflor här..det är trots allt våffeldagen, även om jag
inte bryr mig om sånt, så blev vi sugna på det.
Imorgon blir det en tur till Väla och bauhaus.  Farligt farligt för jag
känner mig shoppingsugen!!! 
Men trevligt att få komma iväg lite......

Är sugen på att dricka lite imorgon kväll med...
Blir väl jag med ett glas vin själv med en sovande sambo i soffan antar jag...
vill inte iväg denna helgen utan att han hänger med för jag ska det nästa helg
nämligen. Tycker om att vara med min älskling!!!

Låter aslöjligt jag vet men när jag bara är ledig en dag i veckan så vill jag faktiskt
vara med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0