Hej hej

Idag har jag varit iväg och tränat ett pass på gymmet. Har tränat regelbundet
nu i en månad, det ni, det är så bra.

Jag känner mig lagom mör i kroppen nu men det är faktiskt en skön känsla.
När jag går från gymmet känner jag mig på löjligt bra humör men sen
när man kommit hem, tagit den där duschen och hamnat i soffan...  Zzzzznark,
snacka om utmattad!!!

Dricker den där core protein och jag måste säga att jag mår lite illa alltid efteråt.
Som om jag är alldeles alldeles för mätt. URK!!!

En annan positiv sak jag måste dela med mig om är att jag inte har så mycket afte
blåsor längre. Jag har inte haft ett svårt fall på flera månader.
Kommer dom så är dom supersmå och försvinner igen på typ en dag eller två!!  YEAY!!!

Jag vill gärna tro att det är pga att jag äter Longovital varje dag och har gjort i nån månad
plus att jag bytt  till Zendium tandkräm här hemma. Tips jag fått från Aftebloggen.
Eller ännu bättre....för att jag helt enkelt mår lite bättre!!!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0