I don´t understand...

God middag

Jaha så har det hänt igen.... jag får inte på mig mina jeans!!!!

Jag stod och ville ha på mig mina ljusa jeans, som jag inte använt
sen snön föll i november. Dom brukar sitta en aningens tajt i början
så jag tänkte inte så mycket på det när jag drog dom på mig men  eehhh hehe
dom går inte stänga...inte en chans...

Och jag känner mig lite glad och lite förskräckt....och lite frågande...
Ställde mig på vågen och tydligen så har jag gått upp i vikt fast jag tränar.

Ja jag vet muskler väger en del men det är ju runt midjan det satt sig
och det tycker jag inte om. Det är ju bara där jeansen tar emot!!!

Och finnar har jag med fått, det är ju trevligt att man ska känna så
här lagom till partyt i helgen.  Sicket i-landsproblem haha...

Hoppas ni vaknat på bättre sida än jag....  :)

cýa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0