ja så kan det gå..

Ja jag har inte skrivit på sjukt länge känns det som. har inte orkat eller haft lust.

Känner mig lite malplacerad här i vår lilla stad. Samtidigt som jag älskar bo
här på "landet" så verkar inte jag passa in eller så läser jag in för mycket
i vad andra säger och gör. 
Igår gick jag i mina kenza boots med en klack på 13cm och hög platå och tydligen
så får man sura blickar från andra tjejer pga det. Märkte det sist jag
gick i mina lårhöga stövlar med...What´s up with that??  liksom....

Och när man är uppklädd och går ut så får man blickar från killar och vissa
tycker tydligen att det är helt okej att gå och klämma på mina boobs
bara för att jag har en urringad topp på (detta är ju ett tag sen det hände, för jag har
inte gått ut sen dess) men jag bara undrar.....

Kan man inte få klä sig som man vill och trivs i utan att man ska bli klassad
som en billig hora...
Varför ska andra få mig att känna mig billig när jag bara känner mig sexig!!!

Jag kommer fortsätta vara den jag är för jag trivs sån här.

Men samtidigt undrar man, är det lättare att vara sig själv i en storstad??

cýa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0