Rock by sweden

       

Ingen har väl missat Laila Bagges smyckeskollektion. Inte jag iheller, trots
att jag inte sett ett enda avsnitt av Idol så har väl alla lagt märke till hennes
halsband med döskallar.


                              

Personligen så har jag tyckt att det varit lite väl mycket kors och döskallar
men nu har jag ändå fastnat för några som jag tycker är häftiga men
ändå lite diskreta. Och som inte kostar en förmögenhet heller.
För varför ska man lägga tretusen på ett halsband som du knappt
kommer använda? Smycka butiken har dom och blingit.se!!

    
Dom sista två örhängena är helt klart favoriter. Undrar hur dom ser ut i mitt öra??  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0