Börjar bli löjligt!!!

I förmiddags ringde mäklaren, dom andra budgivarna ville fundera till nu i
eftermiddag innan dom bestämmer sig.
Men det är inte det som är det jobbiga... dom första budgivarna..som vi trodde hade
hoppat av för typ 150 000 kr sen har hört av sig igen och vill ha en visning till av
huset. Så även om vi kanske blir av med dom som vi kämpat mot ett tag nu så
kommer det ta kanske en vecka till innan alla är ute ur bilden. Tja om dom inte 
väljer att buda mer för då är ju VI ute ur bilden. Och jag som trodde det
närmade sig slutet. Känner mig ganska säker på att det nog inte blir detta huset trots allt.

Nåväl, har idag varit inne och fikat eller nja lunchat med en väldigt god vän.
Det händer grejer och jag kom på att jag glömde nog säga Grattis....

Jag är trött nu, mkt trött. Och jag känner ingen lust till någonting.
På ett vis hoppas jag att dom budar över oss redan i eftermiddag för då är
det äntligen över men sen vill jag ju att alla andra hoppar av så jag kan få
chans på huset själv.

Ska det verkligen få lov att  ta sådan här lång tid. Man hinner ju investera
så mycket känslor i skiten. Bygga framtidsplaner i just det huset.
Det här är ju så satans löjligt. Var ju på visningen för snart en månad sen.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0