Budgivningen förlorad

Imorse vaknade jag utav att jag fick ett sms. Vad var det jag sa, med ett pling
var vår budgivning förlorad och huset gled oss ur händerna.

Jag känner mig helt förstörd!!   Jag är lite för känsligt lagd. Jag gråter när jag är
glad, ledsen, arg, nervös eller orolig. Försöker jag prata om en sak som är viktig
för mig eller bara svår, när jag är rädd för att tappa och glömma orden höjer jag
rösten automatiskt och går upp i falsett. Rösten bär mig knappt och riskerar brytas. 
Det är en sida utav mig jag inte tycker om, som jag inte kan
kontrollera och jag undrar varför vi kvinnor har så lätt för att bli sådana här.

Killar tänker på ett helt annat sätt och verkar i det stora inte bry sig även om jag vet
att det nog inte är så.

Nåväl jag lämnade ämnet. Jag ville som sagt så gärna ha detta hus. visst det kommer
fler men detta var perfekt. Hade det bara gått ett par dagar så¨hade jag kunnat lättare
släppa det men nu har man investerat så mycket tid, tankar och känslor i denna budgivning
att jag inte känner mig inspirerad att börja leta efter något annat.

Dessutom finns där än så länge inget intressant......  

Med ett pling var drömmen för detta hus över.......

Som ni kanske förstår så känner jag mig låg idag och  smärtan av min afte
gör ju inte saken något bättre.  Jag fräste tom på min katt att hon skulle
lämna mig ifred   


Over and out

Kommentarer
Postat av: Sanna

=( Det var ju fan att det ska vara så jävla svårt! Skickar en massa tröstande kramar till dig!<3

2010-05-11 @ 13:42:19
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0