ett barn till....

Oj oj oj nu händer det grejer. Inte nog med att vi skriver på
köpekontraktet till huset idag, min lillasyster har fått en pojke idag.
H tyckte det var bra med en pojke till i familjen, vi är ju rätt många flickor.

Kommentarerna haglar över oss att det är dags för oss, vi kommer ju ha
ett stort hus att fylla och du är ju trots allt 30 bla bla bla
Jag glädjs åt andra och jag sörjer lite själv ibland men det är inte
the end of the world. Jag värdesätter den tid jag har att spendera bara
på mig själv och H också....
Och jag vet med mig själv att jag kommer "gulla" ihjäl syrrans ungar, sen
när jag tröttnat, när skriken och gråten är för mycket, kan jag gå hem ;)

Grattis syrran till din lilla pojke!!!!

Imorgon bär det av till släktträff. Min sida på ca 80 personer. Vi ska ha hand
om lunchen. Jag är måttligt road över att vi inte kunde få bestämma menyn
själv utan var tvungna att göra pasta och skinksallad samt ris och tonfisk sallad.
Duktigt irriterad över att man köpte penne pasta till salladen när jag vill ha
spiraler, utan att fråga oss först dessutom.
Jag är överdrivet känslig när det kommer till frågan om min mat.
Har man mängder med blåsor i munnen så gör det så fucking ont att peta in mat
där, då vill man att det ska smaka riktigt gott för att man ska göra sig det besväret
ens. Och det kan inte vara starkt iheller, väldigt känslig för kryddor.
När H gör köttfärsås så sitter jag och gråter utav smärtan som jag får utav
alla jädra kryddor han har i. Och då har han inte i så mkt enligt sig själv.
Allt dett kan tyckas vara löjligt men jag äter som en hamster och tvingas
peta in allt på höger sida, i kinden. Kan ni föreställa er bilden  ;P
Jag kommer få dela den jävla pennen i miljoner delar....

Nope jag är inte nöjd.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0