Godmorgon alla...

Idag vaknade jag kl 07.00 och upptäckte att H redan gått upp. Hmm den mannen
är rastlösheten själv och klarar verkligen inte av att ligga kvar när han vaknat.
Ibland hade det varit mysigt med lite morgonkel om han ändå är vaken men men
han låter mig sova.
Tydligen hade goliat (vår hund) väckt honom med sitt gnällande om att han ville ut.

Hehe det är ju klart, han är van att jag släpper ut honom när jag kommer hem från
jobbet på morgonen vid den tiden. Han sover i sin bur på H´s sida av sängen, så jag
hör honom inte för jag har ju dessutom hörselproppar.
Jag sover dåligt och allt stör mig,från ljud till ljus. Fruktansvärt jobbigt!!!!

Hursom helst efter att ha legat kvar en bra stund så gav jag upp, men vad i hundan
ska jag göra uppe. Jag har ingen familj som måste födas och sysselsättas.

Det finns inget att göra en röd dag som denna. Inget öppet på stan, ingenting på tv -
H fascineras av alla program som har med universum att göra och jag fick väl låta
honom hållas även om jag avskyr skiten.

varför skulle jag tycka det är intressant vad som kommer hända med alla stjärnor, solar, 
svarta hål och planeter om typ sisådär 13 triljoner år???  Jag är död då och om jag får
några avkommor överhuvudtaget så kommer dom vara döda då.
Risken är ju rätt stor att mänskligheten kommer ta död på denna planeten innan dess.
H sa att även om det händer något som gör att mänskligheten dör ut så kommer planeten
återhämta sig för det gör dom. Ngt sånt uttryckte han sig, vad vet jag , minnet é kort hehe..

so what, i rest my case, i´m dead!!  mänskligheten har ju dött ut...  halllåååå.....

Jag är inte så jättesmart (är ju blond under det bruna ;) och kan ändå aldrig återberätta ngt
jag hört för det är så boring. Hade en kille börjat prata astronomi med mig så bye bye....
Prata om trender inom mode, designers, kändisar, smycken, inredning och djur så är jag game..

Nåväl H stack precis ut för att köra en sväng, får se hur lång runda det blir. Måste vara
jobbigt att ha "damp".  Jag får väl fördriva tiden fram tills mams kommer med att åka
och panta flaskor. Sen kanske man kan trycka in dammsugaren i skrubben igen  hahaha

I need a bigger house

cýa   

I´ll be back   moooohahaha     jag är på bra humör idag.....hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0