Ingen semester..

Oh.... *suck*   i år har vi bestämt att det inte kommer bli någon charter resa. Vi måste
spara pengar om vi ska kunna köpa ett nytt hus. Vi är mitt uppe i en budgivning till
som det börjar se rätt dystert ut i.
Allt för många budgivare att bråka med nämligen!!!!!

Det är inte själva resan jag kommer sakna utan den tiden vi har för varandra.
Där är inga mobiler som ringer eller andra människor som stör utan det är bara vi.
Sol, bad, värme, shopping och god mat. Man är lättklädd och känner sig så fräsch. 
(ja förutom när när man solat hela dagen men det botar en dusch)

Jag känner mig som en gladare jag och jag upplever att H också är det.  Jag läste
någonstans att juli är den månad som man har mest sex. Det kan väl stämma...
dom flesta har semester, åker iväg och har mer tid för varandra. Värmen gör nog
också sitt på humöret. 

Jag upplever det så för oss ivarefall, så det finns flera anledningar att
längta till sommaren .... hahaha  ♥

Men nu blir det ingen resa och vi kommer vara hemma.. och vi kommer jobba.
Och tiden vi lägger på varandra den där veckan i juli kommer antagligen att utebli
vilket är det enda jag är ledsen över.

H är en underbar människa som jag älskar väldigt väldigt mycket men en vecka
om året behöver jag ha honom för mig själv och här hemma går det inte.

Tv, datorer, telefoner, folk som drar i en för olika anledningar. 

Nej, det enda jag saknar med utebliven semester egentligen är honom.   
Kärleken, bekräftelsen och uppmärksamheten ( och makalöst sex, vad trodde ni??) 
han ger mig då är underbart och får mig att glöda i flera månader efteråt.

Om ni nu tror att jag verkar vara besviken så tänk om... det är jag verkligen inte...
men det är så lätt att gå in i den grå vardagen, i riktig slentrian.  Man tar varandra
lite för givet, man är trötta och disträ och tänker mycket på jobb och annat.
Och alla projekt man har..... Jag ska bara.......liksom......
Man behöver en paus från allt det där. Och den pausen kommer jag sakna.......

Jag får försöka ordna upp det hela på något vis. Det måste gå.....

Over and out


Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch, ja, gudarna ska veta att egentid för varandra är som att ge bilen olja... Hoppas att ni får ngt litet mys tillsammans... Kram!

2010-05-10 @ 12:30:35
URL: http://silverliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0