Jobb och jobb och mera....

jobb.....jag har jobbat hela helgen och är såå  mega trött. Är inte
van vid så långa arbetsdagar där man springer fram och tillbaka
som en jojo.

I övrigt har jag inte gjort något..inte hunnit rättare sagt.

Jag jobbade natten till lördag, sov förmiddagen, sen jobbade på
hemgården till sent. hem, sova och iväg igen.

H var iväg på kalas idag så jag lyxade till det med en alldeles egen
calzone  pizza när jag kom hem.

Jag känner verkligen att mitt nattarbete är rena drömmen i jämförelse
med detta.  Har ni någonsin varit så trötta att ni stirrat ut i tomma intet?,
kom på mig själv med att sitta och titta på skårerna i min hand lite väl länge.
Min kropp och mitt huvud värker och jag känner mig lika butter som mina
pensionärer ser ut...

Det enda som fått mig i genom denna dag är tanken på min älskling, han är
hela min värld och får mig att skratta åt eländet och min egna "butterhet".
Det finns en minus och en pluspol i ett bilbatteri....tror jag....
hursom helst så är H min pluspol ALLTID....

Jag antar att jag är väldigt känslosam pga min extremt jobbiga dag eller
så uppskattar jag saker och ting mer men jag vill dela mitt liv med
honom. Jag vill bli "fru H" och så har jag aldrig känt förut...... ♥


only time will tell......

cýa later...alligator.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0