kanske kanske....

Sjöröva fabbes,  farfars far
är minsann en sjusärdeles kar
kring alla hav han far och far
tjohej hadelittan lej
Sjörövaryrket passar´n bra
Det e bara att röva och ta,
och de, sa Fabbe, "  gillar jag "
tjohej hadelittan lej


Hej hej

Känner mig lite munter nu. Kom på att
jag är ledig inatt. Tog mig en kall cider till en
god middag H gjort. Sen har inte telefonen plingat
idag och mäklaren säger att dom andra budgivarna inte svarat i telefonen idag. Vilket var ovanligt för dom brukar ringa upp när dom sett att hon har ringt.
Jag försöker inte hoppas men kanske det innebär
att dom hoppar av nu.

Hur som helst efter att ha haft lite allvarligare inlägg så känns det lite lättare och lite gladare nu....

hur det än går med huset.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0