Uppdatering...

Jag vet jag är inte världens bästa på att skriva.... tänkte dock
ge en uppdatering om senaste veckan. Släktträffen var sådär... har inte
så mycket gemensamt med någon och det blev mer att jag bara pratade
med min närmsta familj och några av mina kusiner. Det började ju lite fel
också för i och med att vi stod i köket och gjorde lunchen när alla kom så
blev det inte att man gick runt och hälsade på alla.
Jag är inte direkt jättesocial av mig iheller just nu pga mina blåsor gör så ont
när jag pratar.

I början på veckan var jag på stan och fikade med syrran och fick se det
nyaste tillskottet Kevin. Glömmer lätt bort hur små de faktiskt är när dom
är så "färska".. hehe
Alla moderskänslor bara sprutar ur en och man blir ju sugen själv ju, en
känsla jag önskar jag kunde stänga av. I varefall tills jag får en egen.
Det är bara jobbigt att önska sig något man inte kan få!

I övrigt så har det varit en lugn och händelselös vecka då jag bara jobbat,
en jobbig vecka. Tyvärr har jag inget ledigt i helgen heller då jag ska jobba
extra som undersköterska.
Jag behöver varenda krona till flytten till nya huset. Om inte till själva flytten i sig
utan till möbler, gardiner och annat roligt.

Jag planerar dock att få ihop pengar så vi kan åka på charter nästa år trots allt.
Alla säger att när man köpt nytt hus så kan man glömma sånt ett par år.
Nope inte jag....  jag behöver ha roligt........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0